Mat, Godis och Östrogen

Nej jag har inte dött av min diet ... som tur är. Av olika skäl har jag inte haft tid att skriva. Men nu tänkte jag kommentera allt glas som ngn halvdåre har fått för sig att hälla i allt inte bara kyckling, nu är de i falukorv och torskfilé med. Asså ärligt talat, ska man skoja så är väl inte glas så jäkla roligt, och vill man skada ngn varför inte brassa på ordentligt med arsenik eller råttgift. Tur som fasen jag är på min diet, men fan ta denne pranker den dagen han börjar hälla det i Keson! Föresten en sak jag funderade på nu när man dietar är godis, varför är alla tjejer så satans godiskåta? Många käkar godis varje dag, och måste verkligen ha det. Alltid när jag e tillsammans med tjejer tjockar man på sig för allt detta småätandet. Jag brukar vanligtvis inte äta godis, men när jag väl gör det moffar jag verkligen i mig, kan käka ett halvt till ett kilo på en kväll om det skulle vara så. Men de är kanske på sin höjd en gång i månaden. Har godiskrängandet med era hormoner att göra, östrogenet? Eller vad tror ni själva? Är det samhällets fel nu igen?

Peace out brothers and sisters

Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: Linkan

Face the fact BB!

Vi käkar godis när vi är kåta men inte får något för att våra killar börjar bli till åren gångna och inte pallar trycket längre....



/Linkan

2009-04-02 @ 20:02:43
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Billy

Linkan:

It´s all about the 90´s from now! Då vet du att mackapären fungerar iaf.

2009-04-02 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0