White Room - 35 åring

Söndagsdekadens, stekte hårt igår, WR, stället suger egentligen Stockholmare vet fan inte förnamnet på fest. Tråkiga, vi bombade in skumpa o körde, stod som vanligt guldgräverskor o himlade med ögonen. Mitt motto är att får man inte ligga med de inne på dass är de inget att ha, orkar inte med hela processen att åka hem o låtsas dricka te. Då kan man ju bara ligga med en per kväll. I vilket fall som helst bröt jag mot mina värderingar och hittade en kvinna i 35-40 års åldern vid svampen, klockan är nu 06 ungefär, det var ljust ute, hon var råpackad likaså var jag. Jag bjussade henne på en fika på de där kaféet som är öppet typ dygnet runt vid Birger Jarlsgatan mittemot Riche ungefär. Tog en taxi hem till mig, drack rötjut, hon berättade att hon kände sig lite misslyckad med tanke på att båda hennes systrar hade män och 3 barn var. Jag sa att att de var ok, frågade henne hur många hon hade legat med. 500 kläckte hon ur sig, shit tänkte jag här står HIV i pannan, ville inte riska ngt så däckade i sängen istället. När jag vaknade idag var hon borta, öppet mål hade jag men skippade, det är moget anser jag. Hade de varit på en toalett inte på White Room hade jag dock genomfört det, av rena principskäl.

//BB

Kommentarer
Postat av: Huzmuzen

Vänta nu här....

Är det inte så här du arbetare vanligtvis när det gäller kvinnor?

2009-04-05 @ 19:09:38
Postat av: Billy

Ligga e sjukt 2008, jobbar inte så de vet du mkt väl.

2009-04-05 @ 19:18:23
Postat av: Huzmuzen

Haha skönt att veta, då är jag som du sjukt inne isf!

2009-04-05 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0