Begreppet "tvångla"

Då var man igång igen, 4 öl och en shot senare, mår man prima igen, dubbelpipan är ett faktum. Ikväll ska jag antagligen göra en liten studie i tvånglande, tvångshånglande även kallat. En god vän till mig brukar tillämpa denna metod, han säger att han det då och då resulterar i lite upprörda ord och enstaka gånger får han sig en lavett, men att det är mycket bra i ligga-synpunkt. Han menar på att man kan höja sin ligga-ratio med 10-20%, därmed måste en studie till för att se om vi kan styrka dessa uttalanden.

Upplägg: 10 random tjejer, tvånglande --> outcome är hångel tillbaka, upprörda ord, lavett. Rapporterar imorgon då jag sammanfattar allt i ett pro memoria. Eventuellt känner jag att man kanske kan behöva byta spelrum och inte köra samma bar/klubb hela tiden. Man vill ju inte ha 10 upprörda fruntimmer efter en!

Avslutar med ett blondinskämt såhär på kvällskvisten.

Ses i vimlet!

//BB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0