Brutus topp5 - Trosdjungeln

Kandidater i Brutus topp5:

Stringtrosor - Sitter bra på 1 av 20 tjejer, i övrigt kan de se rätt taffligt ut. I synnerhet med en solbränna från en vanlig bikini. Mitt råd är inte, möjligen om ni springer runt med för kort skurna jeans alternativt mjukisar då kan man bli lite småkåt på att se mellanrummet, så länge byxorna är på. Detta är möjligen ett småstads/kranskommunsfenomen. Det är inte säkert normala killar nappar.

Mammatrosor - Vita bommullstrosor, som täcker hela rumpan, är ofta rätt urtvättade. Tjejer inget sånt, de hör hemma på SATS-passen eller under röda veckan på sin höjd. Kanske inte ens då.

Hipsters - Min klara favorit, visar lagom mycket samt får rumpan på plats, satsa på högt skurna. Alla tjejer passar mkt bra i dessa, gärna i silkesmaterial och inte massa spets och brodderier. Det ska vara lent för handen, "Lena Handén".

Hipsters, svarta, sitter klockrent.

Spetstrosor - Själva ordet går man igång på, varför vet jag inte riktigt, dessa trosor levererar dock under killars förväntningar. Som jag berättade ovan är mer lent material att föredra. Just ordet spetstrosa för min del har väl att göra med klassisk betingning från barndomen, detta var de sexigaste man hade på sent 80-tal tidigt 90. Förstår ni vilken misär man levde i då.

Klassiska boxer - Passar den sportiga tjejen alternativt ens flickvän på söndagar, om man nu får för sig att skaffa en sådan, även dessa ska vara relativt högt skurna, så att det inte känns som om man ligger o tallar på en annan kille.

Placeringar:
1. Hipsters, ganska given.
2. Klassiska boxer, dock lite bereonde på social status
3. Stringtrosor, string är ändå string.
4. Spetstrosor, old-school.
5. Mammatrosor, nejtack.

Hoppas jag har väglett er i år 2009 det är min mission,

Mvh
Bayou Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0