Carpe Diem

Har ni tänkt på va gött det är att vara full? .. här sitter jag nu, lite full.. och det är fasen gött.
Jag känner nu en nära relation till de som valt alkoholen som en livsstil.. .. jag förstår dom...
Jag menar, det är inte konstigt att det finns så många alkoholister när det är så jävla gött att vara full.. man tar dagen som den kommer.. man lever i nuet.. göttar sig bara.. som en katt som ligger på rygg och blir kliad på magen.. ..man har det bara gött..

Tänk på det... tänk på det när ni väljer bort att leva i nuet .. tänk på det när ni inte super mitt i veckan.. jag säger som de gamla grekerna... fånga dagen, carpe diem!



//Tom .... Dagens spotify ---> To be with you - Mr. Big

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0