Gästblogginlägg: Vilda Wester

Goder afton,

Det är jag Vilda Wester, gästbloggare till bröderna Brutus, Har tänkt dela med mig av en tanke som på senaste tid hemsökt mig. Hur kommer det sig att man blir så evinnerligt kåt på brudar med en liten go tight röv? Det måste ju i grund och botten handla om bekräftelse......rätta mig om jag har fel.....din kuk ser ju betydligt större ut i ett par petita händer jämfört med om någon överviktig jättekvinnas händer omsluter den, samma sak gäller ju rövar....ju större röv, desto mindre ser din kuk ut...summa sumarum är ju att med en liten nätt o go röv ( 90a någon?? ) ser ju din kuk ut som ett jävla spättjärn...självklart går man igång på att se sin jättekuk besudla den lilla goa röven...jaja nog om detta....tackar härmed för mig med detta lilla inlägg.....ser fram emot att i framtiden vägleda er i knollets förlovade värld.

Mvh,

Vilda Wester

Kommentarer
Postat av: Billy

Precis detta brukar jag oxå tänka på när jag beställer hamburgare, ska jag ta 90 eller 150 gram?

2009-02-22 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0