Godnatt mrTom.com

Vart e de tredje benet?

Mogen man gick inte ut, fan va jag har blivit en god människa, var på förfest men gick sedan hem! Shit, borde få simborgarmärket för detta. Ligger nu lite småfilurig o kollar på ngn porrsajt, ska dock upp i ottan imorgon för en heldagsaktivetet med shot från kl 10.00, frågan är om de kommer bli några barn gjorda.

Snackade precis med Tom, han hade som vanligt efterfest med 8 novischer från ekonomlinjen på sitt rum, att han inte blir trött i ballen är ett mirakel. Själv lyssnar jag på lite sköna Lars Winnerbäck och David Gray (Spotify,ja jag vet Tom har influerat mig) innan jag ska sova.

Sov gott alla mina lärlingar

Bayou Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0