Hemligheten bakom kluns

Hej körda vänner

Hade en go klunsrunda igår, upplägget var fyra pers som beställde in öl-rundor på ett flott hak i Sthlm som heter Hotellet. Förloraren av klunsrundan betalde därefter hela rundan, deltagare var jag samt Tom och två ytterligare vänner. 8 rundor blev totalt inbeställda, hur många förlorade jag 0! Sjukt nice var det, både fick bekräftat både min vinnareskalle och alkolism.

Det jag nu funderar över är om det finns någon hemlighet med kluns, vi hade mycket snack om att man alltid går ut med sten på första rundan och därmed aldrig ska öppna med sax. Vidare på andra rundan bör man överväga vad den andra tänker och hela tiden tänka ett steg till. Har även klunsat med lite tjejer, givetvis om att ligga eller bara avsugning, här förstår jag inte varför tjejer inte verkar ha ngn vinnarvilja eller strategiupplägg, de bara klunsar på o hoppas på det bästa. Har killar mer vinnarinstinkt? Och är de mer strategiska? Finns de ngn som träffat en tjej som är bra på att klunsa?

En annan fråga som oxå ofta blossar upp under klunsdiskussioner är i vilken ordning man ska uttala synonymen Sten Sax Påse.

Gokväll klasskamrater

Billy But

Kommentarer
Postat av: Huzmuzen

Fast nu är det ju så att tjejer är bättre på att klunsa men ibland väljer att förlora! Vi är ju inte dumma, vi vet att ni killar prompt måste vinna och använder detta för att få som vi vill...



Nu till den stora frågan, har sthlm celebert besök eller är ni busted???

2009-02-12 @ 20:16:28
URL: http://huzmuz.blogg.se/
Postat av: divine

det vet man aldrig. Vill du schteka?

2009-02-13 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0