kom igen nu "plötsligt händer det"

Sitter i ett avskilt rum på ett universitet någonstans i Sverige. Jag har dragit runt i dessa lokaler lite för länge, lite för ofta och kanske också lite för sturskt. Flera jag känner har flugit iväg med fina jobb med en kandidatexamen i bagaget, en sådan rackare håvar man in på 6 terminer. Jag, min dumme fan, jag är sitter här och möglar på min 10:de termin...

Jag skyller så klart allt på gay-finans-lordsen på andra sidan atlanten. Men jag känner att snart kommer än vändning även för mig, kanske tar jag över vaktmästarens roll här eller scannar fakturor på bilprovningen nere i stan. Jag har ingen aning, men det är nåt på gång, det ligger i luften.

Fram tills dess.. .. skall jag hata den här skolan. ..och mitt studielån.




Med varma hälsningar

Tom// Dagens Spot --- > Blame it on the boogie - Jackson 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0