Mobilsvar från Tom mitt i natten

Lyssnade av mitt mobilsvar innan idag, brukar göra det sådär en gång i veckan. Var totalt 8 st, varav 2 st från Tom i söndags morse, 01.56 respektive 03.20.

Det första meddelandet inleder Tom med att kommentera mitt automatiska svarande, och menar att det är onödigt att säga att det är automatiskt alla fattar ju att de inte är ngn gubbe som sitter o svarar åt mig mitt i natten, han slänger sig med frasen "-redundant information". Vidare frågar han mig om varför han ligger med tjejer han inte vill ligga med, egentligen, de finns tydligen tjejer som går från icke liggbara till liggbara i förhållande till mängd alkohol? Bör nog göras en studie på det framöver.

Meddelandet 03.20 är av ngt mer dekadent karaktär, nu tjatar Tom enbart om att jag ska byta ut mitt mobilsvar, som jag faktiskt kan hålla med om låter extremt propert och byråkratiskt. Han säger att goa gubbar kan inte ha sån skit.

Så alla som läser detta kan ringa upp mig på 08-6686987 (kopplat via jobbets televäxel) och lyssna av meddelandet och sedan tala in om det är bra eller dåligt, alternativt bara återkoppla här i comment-fältet.

//Bayou Billy

VB

KKBE11GT - Klart knullbar efter elva gin och tonic?

Kommentarer
Postat av: Tom Glasbeck

jag är lite nyfiken på var vem som talat in dom andra 6 meddelandena.





2009-02-03 @ 18:20:49
Postat av: Billy

De var bland annat från min mor, dock inte mitt i natten och inget beträffande att byta mobilsvar. Sedan lite random sköjsigheter.

2009-02-03 @ 20:29:15
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0