"Nu sänker vi Sverige"

Läste lite kort på aftonbladet.se , även om jag avskyr den tidningen den borde fan förbjudas fördummar bara outbildade människor ännu mer, men jo jag skummade igenom den. De håller på men någon humanitär insats "Nu lyfter vi Sverige", då de hjälper svenskar att hitta jobb som de blivit av med nu i lågkonjan. Bull-shit säger jag, det är bara ngn satans CSR-strategi kopplad till deras försäljningsavdelning för platsannonser. 11 000 varsel skriver de, men så erbjuder aftonbladets platsannonser 11 000 nya jobb! wow, tittar man närmare vad de är för tjänster handlar de snarare om telemarketing, där man antagligen anställs med 100% provision, klart fasen arbetsgivaren aldrig går back. Jag kan oxå anställa på de villkoren och sysselsätta hela sverige. Ska faktiskt för första gången referera en klipp till 1000apor, alla säljare i synnerhet inom media måste älska detta ;) Är det vad jag sysslar med? Calle Shulman har iaf ett så kallat ring-race: Calle Schulman, säljare ep2

//Bayou Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0