Random-add undersökningen

Befinner mig som sedvanligt i en horisontell ställning såhär på söndagkvällen, efter en rejäl dubbelpipa. Sköt skarpt både på fredagen och lördagen. Gårdagsnatten bjöd på födelsedagskalas och sedan gjordes ett försöka att komma in på Spyan, dock var de proppfullt av människor med konstiga frisyrer, skrikiga kläder, nördglasögon and so on. Ju nördigare man ser ut desto mer hipp är man. Bankerlook får ställa sig allra sist. Så istället för att klubba gick jag hem och påbörjade en random-add/sms/facebook-chat marathon. Dessutom började min undersökning i just random-add som jag gör tillsammans med en före detta kollega att ge utfall.

Hon addade 5 av mina vänner (bara killar) och jag addade 5 av hennes vänner (bara tjejer), fram till idag 20.58 så har hon 3 accepts och jag 1,5 (2 som accepta varav den ena tog bort mig sedan). Varför är tjejer så tråkiga? Varför är killar mkt mer öppna och tycker detta är en rolig grej? Tror det får bli djupintervjuer framöver för att belysa denna problematik. Dock har detta inte någon jättebetydelse att hon fått fler accepts, i slutändan måste allt addande resultera i ligg, annars är det ju totalt värdelöst. Random add måste resultera i random ligg, måste få min före detta kollega att förså detta. Kommer med mer löpande statistik i undersökningen framöver.

Det kom mig även till känna att husmusen skriver om mig igen på sin blogg, verkar ju vara helt besatt av mig, projektion och förnekandet av hennes stalkande av mig är nästan lite obehagligt. Dock är det två vanliga försvarsmekanismer som människan har, så jag kan känna empati för hennes beteende. Vad ska man göra åt sådana saker? Tycker inte hon ska ta smsen så starkt. När det gäller sms mitt i natten, kör jag ofta rejäla salvor en si sådär 10-20 st, då får man ofta träff på något iaf.

Nej nu ska jag hjälpa Tom att välja film ikväll, han har en dam på besök. Funderar på att reka antingen mys eller action.

In dubio pro reo

Bayou Billy


Kommentarer
Postat av: Tom

Åå.. jag älskar experiment. Detta skall verkligen bli skojsigt..

2009-02-02 @ 09:55:00
Postat av: tjejen

Fast den teorin gäller bara tills man bytt kroppsvätskor. Varför är det så? Varför kan man inte ha kul efter det? Efterlyser en teori om varför killar tar ett steg tillbaka då.

2009-02-03 @ 08:23:59
Postat av: Billy

Hmm, killar brukar väl ta ett steg vidare och inte tillbaka?

2009-02-03 @ 17:17:48
Postat av: tjejen

I vilken värld lever du. Efter ett ligg tar oftast killar ett steg tillbaka, varför inte leka vidare med oskyldiga sms, chatt etc.

2009-02-03 @ 21:28:30
Postat av: tjejen

I vilken värld lever du. Efter ett ligg tar oftast killar ett steg tillbaka, varför inte leka vidare med oskyldiga sms, chatt etc.

2009-02-03 @ 21:31:04
Postat av: tjejen

I vilken värld lever du. Efter ett ligg tar oftast killar ett steg tillbaka, varför inte leka vidare med oskyldiga sms, chatt etc.

2009-02-03 @ 21:38:48
Postat av: Tom Glasbeck

Va fasen, Tjejen! nu har du snurrat ihop det bra.. om man redan har legat, varför skall man då hålla på och leka vidare med sms? .. och oskyldiga sådana?



Ett sånt beteende är väl per definition att ta ett steg tillbaka. Att ta det hela ett steg vidare hade istället varit att leka med varandra, kanske bjuda in en släkting.. såna saker..

2009-02-03 @ 21:49:26
Postat av: tjejen

men om det var bra då?

2009-02-05 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0