Sprutar ute eller inne..

Kvinnorna är förbryllade! Det är dags att göra avkall på vår hemlighet: Varför vi män väljer att spruta i musen och ibland utanför.

Jag personligen tror att utfallet är situations-anpassat, men ingalunda ett ad-hoc beteende. Det är inget val som vi spontant gör precis när vi skall komma. För även om vi inte medvetet bestämt var satsen skall landa, så har vi ändå, om nån skulle fråga.. redan gjort ett val.

Vissa kriterier är påtagliga för om det skall sprutas ute eller inne. Jag tror att egenskaparna hos bryden är avgörande för valet av plats för sperman. Ett random engångsligg kan i större utsträckning räkna med att få satsen på sig. Ett knoll som vi vet äter p-piller kan i istället räkna med att få satsen i sig. En flickvän får alltid satsen i sig om inte annat önskas..

.. mitt resonemang emanerar således i att spruta någon i musen är ett ställningstagande, där vi som män sänder signalen om tillgivenhet. Man kan säga att om du som tjej får satsen i dig, så tycker killen om dig lite mer än tjejerna som han sprutar på.

Jag vill dock varna er tjejer för att uppmana en kille att - "Åh..jag vill att du kommer i mig!" .. den meningen är både osexig och generar misstänksamhet. Hetrokillar går igång på meningar som "Åh, spruta över mina bröst" eller storsäljaren "kom i min mun". Egentligen vill killar alltid höra något i stil med de sista två uppmaningarna, och hör vi motsatsen så har ni tagit de hoppet ifrån oss, vilket så klart är osexigt.

Misstänksamhet grundar sig i de galna kvinnor som vill bli med barn med vem som helst, dom finns där ute och sprider skräck. Anekdoter om dessa kvinnor på förfester fungerar som spökhistorierna man berättade när man var liten och sov över hos nån kompis.

Kort och gott tjejer.. uppmana era killar att spruta på er.. och inom kort kommer vi spruta i er.


Puss och kram

//Tom ---- > dagens spöt Eilert Pilarm - Suspicious Minds


Kommentarer
Postat av: divine

trodde finska rycket stod i bibeln?



undra hur husmusen brukar göra när hon ligger på ryggen? please cum inside me som tant Linda sa en gång i tiden?

2009-02-13 @ 01:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0