Stureplan är mitt sekundärmål i livet

Jaha då ska Kronprinsessan gå o gifta sig med proletärssonen från Örebro Daniel Westling, bra jobbat Danne, anti-guldgräveri gillar vi. Detta är ju vanligen ett fenomen som det kvinnliga könet mer än gärna nyttjar, vi vet ju att den perfekta svenska mannen har gått Handels, jobbar IB i London samt tjänar minst 200 k i månaden. Då kan man som tjej vara säker på att man blir överöst med Gucciväskor och Luis Vitton plånböcker, men man kan ändå leva loppan bland killarna på Stureplan, killen har ju ingen aning om vad som händer i Sverige.

Varför vill tjejer så gärna gräva guld? Varför tjänar det inte sina egna pengar? Män har ju bättre lön än kvinnor, det vet ju alla. Lön ska väl mäta kompetens, kan man då dra slutsatsen att kvinnor är mindre kompetenta än män?

Fast på Stureplan har man uppenbarligen hittat en balans mellan golddiggers och kompetenta män, här vet man vad de går ut på, spruta en flaska eller två och du får ligga med en tight silikonbimbo, för det är ju det man vill? Eller, söker vi kärlek? Har sagt det om jag inte finner ngn kärlek i livet ska jag glida runt Stureplan i min nercabbade ferrari med en 20 årig silikonbimbo, gärna motsvarigheten till Blondinbella, bara för att visa upp henne och min stekiga attidyd, detta kommer ske när jag e +35. (Kommer få bra fultals-ratio av denna åldersskillnad) Det är mitt sekundärmål i livet, vad är erat?

Mvh
Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: divine

billy billy billy.... Jag trodde jag var tjejen i cabben förra veckan? :)



Kärlek existerar inte. Kolla på hummus. Klagar på att hon och hennes vänner i får skott i råttan. Är det verkligen så konstigt?



1. De rapar och pruttar framför andra.

2. De har säkert päronformade kroppar.

3. De är inga drinkhoror som är det ultimata för att få sig ett bra skjut och dessutom dricka champagne hela natten lång.



Vi hörs och vi ses!

2009-02-25 @ 19:09:34
Postat av: Huzmuzen!

Men älskade Divine om du la hälften så mycket energi på att komma fram till vad som gömmer sig mellan benen på dig som du lägger på att spekulera i huruvida jag får ligga eller inte och varför skulle du nog må mycket bättre.



Men en tackar för att du är så intresserad, jag ställer gärna upp och svarar på frågor face-to-face som sagt!









2009-02-26 @ 09:34:45
Postat av: Sambon

Helvete, jag som hade den perfekta svenska mannen. Vad har jag gjort??? Västerbron nästa.....



Dröm att jag jobbar under tonken o kommer tjäna mer än de flesta män!



Min PT o min kirurg kommer göra att alla 20 åriga killar kommer stå i kö utanför min etagevåning!

2009-02-26 @ 10:18:41
Postat av: Huzmuzen

Tur att du bara att ett samtal bort från denne "perfekta" svenske mannen!



Själv har jag tillbringat livet med en svettig idrottsman som misslyckades med KTH, hoppade av ekonomiutbildningen på SU och nu lever i Tyskland på nån sketen idrottsmannalön. Vilken tur att jag nu fått reda på att Handelskillar is the shit!



Ja det inte naturen har att komma med går lätt att köpa i form av ett litet snitt med skalpellen!!!

2009-02-26 @ 11:51:41
Postat av: Sambon

Ja, just det han tjäna ju typ bara 120..... Aldrig lägga ner energi på killar som drar in under 120! Regel nr 1.

2009-02-26 @ 12:13:43
Postat av: Huzmuzen

Nej men vilka krav du har Sambon!

Hellre fattig och lyckligt kär än rik och tillsammans med ett pucko, ELLER?

2009-02-26 @ 13:04:29
Postat av: Bambi

Det här inlägget tar ju priset =) F.Y.I. det finns många många tjejer som tjänar egna pengar och som går ut på stureplan och festar. Men om du Billy inte har träffat på den typen av tjejer säger det mycket om dig, du kanske endast drar till dig sådanna gold-digger brudar som jobbar på dagis =)

2009-02-26 @ 13:29:27
URL: http://noorbambi.blogg.se/
Postat av: Tom Glasbeck

Amen.. Well spoken Bambino.. Jag till skillnad, uppskattar en kvinna som är oberoende..

2009-02-26 @ 14:28:31
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/
Postat av: Sambon

Tom, kallar du tjejer som lever på barnbidrag för oberoende?



För närmare definition: www.coir.se



Puss

2009-02-26 @ 22:12:04
Postat av: Tom Glasbeck

Ah.. är det inte lite väl hårt att säga att alla tjejer som tjänar pengar lever på barnbidrag. Om det inte framgick så menar jag kvinnor i allmänhet..



Du tjänar kanske egna pengar? .. i så fall kategoriseras du som dateable.. grattis! och stort lycka till :)

2009-02-26 @ 22:40:23
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/
Postat av: Sambon

Jag syftade på eran målgrupp....



2009-02-26 @ 22:43:07
Postat av: Anonym

2009-02-27 @ 01:14:30
Postat av: Anonym

Där jag jobbar definerar vi en Coca-Cola, en pommes och en hamburgare som målgrupp.. Och ggr du en sån målgrupp med två så får du ett gruppmål.

2009-02-27 @ 01:16:42
Postat av: Billy

Mitt tredje mål i livet är ju att få så högt fultal som möjligt, och då den drivande variabeln i den ekvationen är differensen har jag två målgrupper, barnbidragstagare samt pensionslyftare. Föresten Sambon, du har möjligen insikt i vem som har god pension? För de får man väl om man sparar 3k i månaden? Vilken sparstruktur ska man tillämpa? Blir snurrig i denna försäkringsdjungeln. Tänk om ngn kunde hjälpa mig.

2009-02-27 @ 02:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0