Tom har klamydia

Det börjar kännas som om jag driver denna blogg på egen hand nu, Tom påstår att han är sjuk, sa dessutom att han hade varit en runda på Drop-innen på hudkliniken i Lund, den ligger precis bakom UB1. Ska posta honom lite av pillerna jag köpte i Thailand förra året, skitbra mot klammen. Föresten varför är de sånt jäkla tabu med en könis, va? Får man halsfluss e de helt ok att käka pencillin och en vanlig förkylning snyter man ju slut på, vilket för övrigt kan vara riktigt äckligt och smittosamt. Fast tänker man på alla namnen vi har på könssjukdommar låter de sjukt aggresiva klamydia, gonorré, syfilys, kondylom, herpes, skabb och hiv. Om man ska rangordna dessa tycker jag de är bäst att få klammen eller gonnen, där käkar man bara antibiotika så är man fit for fight igen, de gör ju iof inget om man ligger oskyddat med andra under tiden man e ju redan smittan. Syfilys har jag bara haft en gång men de är inte så farligt som de låter. De övriga fyra har jag aldrig haft, möjligen skabb, minns att jag träffa en tjej på en Nappa03 som sa att hon hade det, Lena hette hon. Övriga har jag inte varit i kontakt med, jobbigast måste vara hiven. Fasen kom ni ihåg han Hiv-mannen som florerade i Sthlm för några år sedan, han hade ju belägrat en 200 damer på bara ngt halvår, imponerande måste man ändå säga. Men sen var han ju också Gambian eller ngt, "once you go ....".

"Kom ihåg !
Kondom är det bästa sättet att göra en sexakt extremt tråkig och livlös"

Goderafton

Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: divine

Strålande att man kan äta antibiotika mot gonorre. Aldrig hört talas om innan. Men du kanske har special pills från Bangkok?



...black you never go back

2009-02-18 @ 13:06:59
Postat av: Tom-Töm

Ah.. jag håller mig. Fan va gött det är med booty asses..

2009-02-20 @ 12:03:33
Postat av: Bill Butt

Divine: Vänligen sök på rfsu.se , learning by doing även kallat Horndalseffekten.

2009-02-21 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0