Bollen eller viket?

Gokväll!

Efter ytterligare ett rafflande Debatt avsnitt med Janne om Knutbysekten samt uppföljning av malmöpoliserna känner jag mig taggad för att tala ut lite. Den där Fosmo verkar vara en riktigt grym ligga-mästare, de var ju bara snygga milfs med i hela sekten, i synnerhet hon som snackade mest, het tyckte vi hon var jag och Tom. Tom hälsar ju på här i Sthlm veckan till ära, han har för avsikt att mounta 3-4 mottagliga kvinnor och tvångla lite på de med. Hörde föresten de senaste oxå, Hummus får ligga så lite så hon har börjat att tvigga! Tvångsligga kallar hon det, känns snuddande när en våldtäkt, men tjejer kan väl inte våldta?
 Knutbysektens ledning anno 1997, Fosmo spexar i vanlig ordning.

Jaja, den debatten ska jag inte gå in på. Istället tänkte jag fokusera på ett något udda ämne men som diskuteras lite då och då, nämligen "Bollen eller viket?" , ja vad tänker jag nu på, jo ibland kommer man in på diskussionen om hur man göra när man torkar sig efter det långa toalettbesöket. Rullar man då effektivt ihop toalettpappret till fina bollar eller sitter man sofistikerat och viker de ark för ark? Själv är jag en trägen boll-användare, Tom däremot han gillar att vika. Har även hört runt bland diverse tjejer, där finns en hel del bollar faktiskt. Dock verkar det över lag som att folk viker, eller iaf säger att de viker, för det låter lite finare anser de. Dock skulle jag vilja kommunicera ut ett ökat användande av bollen på grund av följande, med bollen minskar man risken för att snudda vid ställen man inte vill snudda vid då man approximativt befinner sig åtminståne 2-3 cm ifrån, med vikmetoden är man 0,2-0,4 cm ifrån. Vidare ur miljösynpunkt så använder man inte lika mkt papper samt tidsoptimeringen, det går betydligt snabbare. En kompis jag diskuterade detta med menade på att de möjligen hade med uppfostran att göra, hans mamma hade tydligen instruerat honom detta i tidig ålder och därefter applicerat det i resten av sitt liv. Han körde till och med något som blev uppkallat dubbelviket! Du tar här 8 ark, viker de till 4 sedan till 2, gör ett drag och sedan viker du till 1 och gör ett sista drag. Detta låter faktiskt riktigt riskabelt ur snuddsynpunkt och dessutom både tidskrävande och miljöfarligt. Kan det vara så att toalettpappersföretagen medvetet förmår befolkning till ökad papperanvändning genom viktekniker? Lilla edet har ju mycket papperstillverkning, här har vi en av deras gerilla-marknadsföringskampanjer.

Med detta signar jag ut och sätter mig lite och idlar framför booken ;)

Over and out

Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: En beundrarinna!

Viket rules! Mycket trevlig läsning by the way...

2009-02-13 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0