Håller på Blondinbella

Som ny i bloggvärlden har jag nu susat runt lite bland allehand skribenter och kommit fram till att de e mkt snack om bantning och äta/träna. Stort intresse för detta är bland annat Blondinbella och Katrin Zytomierska verkar ha en rejäl pajkastning på varandra. I synnerhet verkar stackars Blondinbella få en massa pajer på sig. Det verkar nästan politiskt korrekt att störa sig, hata eller allmänt förakta denna tjej. Många uttalar sig om henne utan att ens veta vem hon är, räcker att de hör ordet Blondin (omvänd rasism finns det?). I vilket fall som helst står jag på BB sida, hon e ju en grym affärstjej, bara på sin annonsering drar hon in hundratusentals kronor i månaden, klart hon kan leva de glamourliv hon utger sig för att göra. Givetvis stör sig folk på detta, de svaga och osäkra, de avundsjuka och de som känner sig hotade.

De skulle tydligen ske en debatt hos Janne Josefsson där, Katrin o BB skulle sitta och diskutera vad de nu är oense om. Först sa BB ja, sedan ångrade hon sig och ville inte ställa upp, något jag har full förståelse för. Inte för att höja Katrins intelligens till skyarna men en person som är 31 år och som ska sitta och verbalt duellera i en tevesänd debatt mot en flicka som precis fyllt 18 år känns väldigt orättvist. Jag tänkte bara om jag själv skulle sätta mig i debatt mot en finnig liten skejtarkille på 18 bast o diskutera va fan han än vill så kunde jag utan tvekan trycka ner honom oavsett vad diskussionen hade ledit in på.

För att ta detta vidare, känns de som om Katrin, Karolina Gynning samt bröderna Schulman gemensamt gett sig in för att trycka till de lilla flickebarnet. Känns väldigt orättvist, ska därför göra lite motattacker på dessa svaga, osäkra och avundsjuka människor. De måste vara mina storebrorsinstinkter som kommer fram.

Kom precis på att detta nog är de mest emotionellt och empatiska inlägg som kommit hitintills, undrar vad det beror på? Kan de bero på att Blondinbella finns med på min topp-10 lista av ligg-bara kändisar?

Högaktningsfullt

Bayou Billy

PS.
Tom gillar din sång, tro de eller ej, skön att lyssna på en sån där bakfyllesöndag.

Kommentarer
Postat av: Sambon

Den där debatten e ju helt paseeee



Förresten du e avslöjad.....

2009-02-04 @ 22:06:04
Postat av: Billy

Hallå jag sitter faktiskt på shotta hejti!

2009-02-06 @ 00:44:51
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0