Skulle egentligen återkoppla Toms idéer men...





Tänkte egentligen skriva en lång analys och lägga fram de fundamentala grundera till min utbud och efterfrågan teorier samt de olika ligga och förhållande marknaderna som råder i vårt samhälle. Men ack vad bakfull jag är idag efter gårdagens bravader. Bravader som inleddes med att jag numera leder 2009 års Fifa kamp mot min sambo ett pit stopp på Inferno och sedan till Rose, som tydligen är det senaste. Hade inget bord så jag/vi kunde inte steka i den utsträckning vi egentligen ville, ska aldrig mer gå ut utan bordsreservering, man kan ju trots allt köra 5 flaskor skumpa istället för 10 nu när det är lågkonja.

Jag har dessutom lyckats bli omnämnd som stalker på en blogg skriven av en tjej som min sambo tydligen hade lite gemensamma vänner med. Hon fylleringde i vilket fall som helst mig mitt i natten, i sin blogg uppger hon att jag lät nykter (känns positivt), jag har lite vaga minnen av det hela men minns att jag gav mobilen till min sambo som tjatade på ett bra tag med henne. Han ville antagligen ligga med henne men de lyckades uppenbarligen inte, kanske blir ett projekt framöver. Sedan gjorde jag idag lite research, hitta.se samt booken kan man komma hur långt som helst med. Hittade då hennes blogg och såg våra gemenasamma vänner, lade ihop 1+1, klippte ut raderna där hon pratar om fylleringadet och skickade det till en gemensam vän vi har. Samt mobil-pokade denne gemensamme vän (hon mobil-pokade senare tillbaka, detta fenomen kommer bli stort!)

Men i vilket fall tycker jag nästan att random call mitt i natten e lite värre än vanlig efterforskning dagen efter (bör ej vara synonymt med stalking) ... Får ta o känga till henne med en mobil-poke idag och se vad de kan ge.

Over and out

Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: Gemensam vän

:)

2009-01-25 @ 18:58:37
Postat av: Anonym

Med hänsyn tagen till promillehalten kan vi nog konstatera att du är värst...

2009-01-25 @ 19:21:54
URL: http://huzmuz.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag behöver ingen tidsstudie över nattningen av min dotter, det mmärks ju tydligt att du INTE har barn!! men det är väl inte ditt fel att du är född som transa?? eller....

ha det bäst

2009-01-25 @ 19:41:22
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Björn

Tom Tom Tom.... om du läst bloggen från början så skulle du oxå fatta!!.... mitt tipps till dig är.... kom tillbax... klicka dig in på OLYCKAN och läs....



tack på förhud/B

2009-01-25 @ 19:47:05
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Jan Olof Smörklick

Mycket visa ord käre bayou billy, inte undra att du har titel som sälklubbarn.

2009-01-27 @ 01:09:34
Postat av: ???

Vi har under en kortare period (3 minuter) gjort en grundlig analys över hur bloggars livscykeln ser ut och har utifrån denna dragit den inte helt oväntade slutsatsen att uppdateringsfrekvensen spelar en avgörande roll.......

2009-01-30 @ 19:36:25
Postat av: Tom

Haha.. vi får ta det som självkritik

2009-01-30 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0