Alla tjejer vill ligga med den "rätte"




Alla tjejer vill ligga, det vet vi sen gammalt. Men religiösa värderingar i vårt samhälle är i vägen för er kvinnor som vill spontanligga lite, alla ser ner på en tjej som ligger runt. Även tjejer som inte vill nåt hellre än att de fick ligga lite oftare, ser ner på en tjej som knullar med mer än en ny kille i månaden.

Men det finns en ljuspunkt för alla som vill ligga lite då och då utan att släpa hem ett fyllo. En oskriven regel gör det nämligen möjligt att locka fram ett par skjut från vem som helst. Det hela handlar om att ge tjejen en bra ursäkt för sitt beteende som hon kan använda för sina vänner och om det skulle behövas, till sig själv.

Allt som behövs för att få till några stunders njutning ihop, löses enkelt genom att killen sänder tydliga signaler om att han vill inleda ett förhållande. Här får ni tjejer spela med och låtsas som att ni också är redo för ett förhållande. Visst ni kanske får stå ut med att se en skitfilm tillsammans eller genomlida en middag ihop innan det kan knullas på. Men sen är det bara att ligga loss som aldrig förr. Baksidan på myntet är istället efter nån vecka, när ni skall "göra slut". Ni har ju egentligen aldrig varit tillsammans så det är bara en formalitet , med fördel används fraser som:

-"Vi är inte rätt för varann, vi har inget gemensamt mer än att vi ligger med varandra."

-"Jag trodde jag var redo att gå vidare, men jag har fortfarande känslor kvar för mitt ex."

-"Jag är kan inte gå in i ett förhållande nu, jag måste satsa på jobbet nu. Chefen har att sagt det kommer bli varsel"

Samtliga fraser kan leda till att den andra partnern säger: "-Ja jag förstår dig, men kan vi inte fortfarande ses och knulla lite då och då?". Detta är att se som en bonus och om man tilldelas denna är det ett tydligt tecken på att man är bra i sängen. Får man inte någon bonus skall det tveklöst tolkas som att man måste öva mer.

Lycka till

//Tom








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0