Andra Bloggar - Schulman bla

Lade precis till ytterligare en blogg i vårt affiliate-nätverk, vi kör dealar med CPC på 0.4 kr, sjukt framgångsrikt koncept. Tydligen ska skribenten ifråga ha ytterligare en blogg, som driver sjukt mkt besökare där hon pratar om politik och ekonomi, ngn som har adressen så posta gärna den.

Sedan vi började skriva här har man blivit rätt nerkörd i bloggvärlden, har ett par man kollar varje dag, både mindre privata men även de stora givetvis Blondinbella samt 1000apors olika. Favoriterna på ap-sidan är utan tvekan KokoKintyre "Stureplans Vackraste" (Påminner lite om vårt koncept) men givetvis även Alex Schulmans tugg skönt, hans högintellektuella och ironiska humor tilltalar mig ngt enormt. Tycker mig även finna likheter här med vår egen, tittar man sedan Calle Schulmans blogg känns de som en nivå lägre, hans inlägg påminner om de jag drar iväg på bakfyllan eller då jag befinner mig i hjärncells-vakum. Måste även länka till ett tub-klipp som KokoKintyre lade upp idag, sjukt bra låt med tillhörande fine-ass-bitches.
Mickey Avalon - So Rich, So Pretty

I denna videon kan man även skymta en av mina andra favorit-tjejer P. Hilton ;) Där hade jag inte varit sen för att ge ett skott i råttan!

Goder afton

Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: Assman

Nog för att jag gillar er blogg men ni har en bit kvar innan ni når schulman-nivå (och då menar jag inte miffot Calle Schulman)

2009-03-05 @ 14:40:06
Postat av: Billy

Jo iof kan jag hålla med dig, sätter mig på lite för höga hästar ibland...

2009-03-05 @ 16:42:00
Postat av: Mr Nice

Nu så.

2009-03-05 @ 16:42:31
URL: http://notsomuchnice.blogspot.com/
Postat av: Mr Nice

Nu så!

2009-03-05 @ 16:43:47
URL: http://notsomuchnice.blogspot.com/
Postat av: Billy

Hej Mr Nice, hög-intressant det kommer bli, tror dock inte du kommer vinna kampen. Det går för övrigt inte att kommentera på din sida, därav kommunikationen här istället. Kanske ngt som borde lösas? Dessutom borde du inte öppna länkar i samma fönster utan i nytt.



MVH

Billy

2009-03-05 @ 17:08:35
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0