Den humanistiske misantropen

Nu har jag minglat på releasefesten samt avnjutit en trevlig kaffe i goda vänners lag, med två engelsktaliga finansvalpar. Om ni är sugna på boken kan mer information återfinnas här. Boken heter Den "Humanistiske Misantropen".

I Borås ligger en man för döden, någonstans i Göteborgs absoluta stadskärna bor en missnöjd höginkomsttagare och på morgontåget mellan Stockholm och Malmö sitter två personer med vitt skilda åsikter och diskuterar den samtida människan med utgångspunkt i världslitteraturens klassiska teman: kärleken, hatet, döden och religionen. Den liberale studenten Markus får grundvalarna för sin människosyn beprövade av en man han helt slumpmässigt mött. Han försöker bjuda motstånd, men har han tillräcklig kraft och kunskap att försvara sin syn på mänskligheten?


Nu ska jag till en polare, låt oss kalla honom för nörden i glasögon.

Mvh

Bayou Billy


Kommentarer
Postat av: författaren

Hej.. jag har skrivit en bok.. det tog mig en dag.. titeln är den humanistiske misantropen.. hoppas den kan berika era trångsynta liv..

2009-03-22 @ 03:18:07
Postat av: Closer

Man kan inte skriva en bok på en dag, de fattar ju vem som helst.

2009-03-22 @ 11:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0