Earth Hour

28/3 - 2009 kl 20.30 lokal tid.

Fan de e ett jävla tjat om att alla ska släcka ner den 28 mars kl 20.30 , fattar ni vad mörkt det kommer bli och antagligen kommer massa kriminella handlingar gå av stapeln. Perfekt att göra inbrott i ngt av företagen som ska släcka ner helt och hållet, IKEA har säkerligen fetingomsättning den helgen efter löning och allt, ta en titt på Jönsson ligan dyker upp igen - Scenen inne på IKEA, de har alla pengarna i sånna rör som åker runt i hela komplexet!

Dessutom ska jag även kolla på Americas Funniest home videos på kanal 5 samma tid, det är avsnitt 401. Jag gillar i synnerhet programledarens återkommande "-remeber if you get on tape, you can get it cash", med den meningen blir alla mina fördomar bekräftade om den amerikanska mentaliteten, pengar, pengar, pengar. Fast hmmm, jag gillar ju iof oxå gröna sedlar, smått paradoxal slutkläm, men ändå ni förstår vad jag syftar på.

Sov så gott mina trollungar

Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0