Gästblogginlägg: Jack Sparrow

God kväll mina damer och herrar,  jag har fått äran att gästblogga på denna utomordentliga site. Mitt namn är Jack Sparrow, känd från filmer samt managementkonsultbranschen. Ikväll skall jag vägleda er till Rose.
Jag i förhandling med min senaste uppdragsgivare General Motors beträffande Trollhättanfabriken

Best practice... ett vedertaget begrepp i min branch. Men vad innebär egentligen Best Practice på Stureplan?
Att vara managementkonsult på Stureplan har sina fördel. Dels har vi hög konsumtionsförmåga och dels hög liggafaktor, korrelerar detta? Dock är vi alltid i kamp med corp killarna (NEJ... det finns inga corp tjejer, eller managememtkonsult tjejer... i alla fall ej av kvalitet!) om att få tjejerna upp i brygga. Vad är det egentligen med brudar på Stureplan och guldkort? Så fort man skakar guldkortet, eller Omegaklockan för den delen, så är det som om alla tjejer runt omkring en börjar förbereda sig för att bli upplapade i "bryggan".

Av rent studie syfte anbefaller jag alla Stureplanstjejer, aka gold-diggers och drink-luder, att besvara denna fråga.

Varför går ni upp i brygga för guldkort och Omegaklockor (Rolex är ganska 1998)?

Ha en gemytlig och framgångsrik afton bröder,

//Jack Sparrow

Kommentarer
Postat av: mihajlovic

Men staffan för helvete! Ditt första första "inlägg" kan inte vara så pruttigt.:-). Läs Alex S blogg om 10 steg till en bra blogg.



2009-03-08 @ 03:44:01
Postat av: Cocaine

Ärligt talat, detta var ren dynga. Fler inlägg av pajasen och jag bojkottar bloggen

2009-03-08 @ 12:50:35
Postat av: Billy

Vänner vänner, första inlägget i hans liv kan inte vara perfekt.

2009-03-08 @ 20:40:48
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0