Gay-dag

Håller jag på att blig gay? Igår vad jag hemma o myste framför teven, för ngn timme sedan hade jag en ansiktsmask på mig och nu sitter jag och syr, WTF, att tilläggas är att jag även går på ngn form av stenålders/Atkins-diet. Vad håller på att hända? Nåja för att väga upp allt detta var jag på systemet och handlade ett helt flak öl och lite vinare. Ngn måtta får det allt vara. Ikväll blir de ngn form av utgång med Attack och Köttar-O, får se hur det kommer sluta, med tanke på deras nick-names tror jag på 5-ställe med obligatorisk efterfest på malmen sedan. Eventuellt kommer HP att närvara också, han är mkt svag för trosor, men vem är inte det?
Best asset panty - Gillar när man kategoriserar tjejer som tillgångar

//Bayou Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0