Herr Trött och Fru Pigg



Det här är ju en gammal spaning... men jag har fasen ändå inte fått den förklarad för mig.
När sexuellt umgänge idkas mellan man och kvinna så tenderar mannen att bli trött.. .. rent av sömnig. Medan kvinnan blir pigg.. .. (denna plötsliga extra energi brukar mynna i att kvinnan vill umgås lite, prata och mysa.. fan va jobbigt det är när man bara vill sova).

Jag har många gånger funderat på hur det kommer sig att vi människor är skapta på detta sätt. Vilka förhållanden har gjort att dessa egenskaper har växt fram?

För länge sen spann jag fram en teori, jag skulle vilja testa på er läsare. .. Jag tänker mig att då våra anfäder levde i ociviliserade samhällen, och när den sexuella relationen mellan man och kvinna kanske inte alltid bestod av ömsesidiga känslor. Jag tänker mig följande scenario..

En man, ser kvinna.. slår ner henne med en påk.. ... släppar hem henne.. idkar könsumgänge.. .. och efter utlösningen så somnar han. Då! .. när det verkligen behövs.. så har kvinnan fått extra energi, nu kan hon kanske fly tillbaka in i skogen.. Vad tror ni? kan det vara en rimlig förklaring?


Tänker också att om jag hade blivit våldtagen.. så hade jag fasen velat ha lite extra energi efteråt... tanken slår mig nu att om jag faktiskt skulle bli våldtagen, så att jag fick utlösning.. skulle jag då somna i armarna på min överman? .. .. kvinnor skall i så fall aldrig mer tala om jämställdhet ..


Pussen och kramen

//Tom

Kommentarer
Postat av: Mr Nice

En enklare förklaring är att de flesta nog blir sömniga när de får orgasm men killar är riktigt usla på att ge tjejer orgasm. Istället slutar killen precis när tjejen börjat komma igång. Tror fan att hon är pigg då. Kan ju tänka dig själv om en tjej håller på tills du börjar närma dig och sen slutar. Inte fan kan du somna då. Du får helt enkelt se till att lära dig hur man tillfredsställer sin däm, då kommer du hädanefter få sova ifred efter samlag.

2009-03-13 @ 10:52:36
Postat av: Tom Glasbeck

Är det så enkelt? .. kan någon tjej verifiera detta? .. jag litar inte på en fjunig kille från Säffle som tror att han kan tillfredsställa kvinnor bara för att han kan handdiska..

2009-03-13 @ 11:22:12
Postat av: äengel

Jag håller faktiskt med honom.

Några timmars sexande och oändliga orgasmer senare brukar jag somna först t.o.m. Orka gosa när man kommit liksom..

2011-03-10 @ 02:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0