Never underestimate the power of MSN

Har ni tänkt på vad gött MSN är? Har ni tänkt på vilket magnifikt program det är? Om inte så skall jag påtala potentialen i detta fantastiska program.

Man sitter hemma och myser i lugna vrån, man lyssnar på lite skön musik, dricker en folköl eller ett smaskigt chai-tea och i bakgrunden kanske TV:n som man stängt av ljudet på visar nyheterna . Samtidigt som allt detta sker, så kan man med lite förarbete sitta och flirta med flera tjejer parallellt. Man kan väga sina ord, man har tid för att komma med lite roliga skämt, man kan helt enkelt vara en helt annan person. Till detta har man kokat ihop en bild, som man med fördel har retuscherat lite i PS, som gör en ännu mer attraktiv än vad man egentligen är. Jag får nästan gåshud när jag tänker på vad gött det är, om det dyker upp något bra på TV, kanske börjar Rikard Palm rapportera om Palestina-konflikten, då... då säger man bara till tjejerna att man måste gå ut i köket för att ta en macka. "OK" svarar de, sen .. kan man i lugn och ro lyssna på Rikard. Sen säger man, Hej.. fasen va gött det är med macka. Så är man tillbaka i matchen.

MSN är och har varit grunden för miljontals liggachanser (och säkerligen hundratals oönskade graviditeter). Själv har periodvis chattandet tagit upp till 50 % av min vakna tid, man kan kanske säga att jag har ett stort bekräftelsebehov. Men framförallt har jag ett stort liggabehov. Har jag väl slagit klorna i någon över msn, så har jag en ganska bra avkastning.. Problematiken ligger snarare i hur man etablerar en msn-kontakt. ...

Ett sätt är att när man träffar en tjej på krogen, och man sedan dagarna efter börjar messa till varann.. då drar man iväg det här messet: Skall vi ses över msn istället? .. jobbigt att sms:a hela tiden" .. det är bra grejer. Det brukar funka. Det finns inga praxis i msn-världen.. utan man får jobba med de förutsättningar som råder... men .. .. men! jag höjer ett varningens finger. Fler och fler tjejer har också upptäckt kraften med denna kommunikation.. fler tjejer försöker därför också manipulera sina bilder.. sök därför på bryden över Facebook, Efterfesten, Stallet.se eller vad som nu kan tänkas vara aktuellt..

Lycka till .. .. och trevlig helg. .. och så en spötta på detta -- > Blame it on the boogie - Jackson 5



//Tom

Kommentarer
Postat av: Billy

Jag har alltid undrat hur lång tid det tar att lära sig alla tjejnamn mellan 16-29 på efterfesten? Har du koll på det Tom?

2009-03-06 @ 17:48:21
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/
Postat av: MrNice

Helt sant att man måste kolla facebook och sådant. En varning till är om det inte finns några bilder i helfigur. Då är det nästan 100 procent att hon är tjock. Har gått på den niten någon gång, sjukt fin brud som visar sig ha lite trista fysiska proportioner med små bröst och bred bak.

2009-03-07 @ 18:46:25
URL: http://notsomuchnice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0