Rose aka Sthlms T-bar?

Rose? Stockholms T-bar? Ända sedan jag flyttade till denna stan har jag saknat ett bra ställe där man kan bomba rejält och stämningen är hög. Igår kan de ha varit så att detta ställe har infriats i vår hufvudstad, Rose var fantastiskt skoj igår, alla var där, alla var packade, det var stekigt och de var en ljuvlig atmosfär. Dagen till ära mår jag oxå helt ok, vanligtvis brukar jag sova bort söndagarna totalt, men just nu känns de lite som att våren är här, med alla dess läckerheter, korta skjolar och bruna ben. Tror mitt snittliggande detta året kommer öka med 150%, de känns helt ok. Ska ringa Blondinbella nu, fick hennes nummer igår.


Sash - La Primavera

Over and out
BB

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Det ljugs för mycket i denna blogg, det skadar trovärdigheten.

2009-03-01 @ 14:46:20
Postat av: div

äsch, kuken skall ha sitt som frank sa. Såg dock Billy igår och han besvärades inte ens att hälsa tråkigt nog. För fin sägs det när snacket går. Var dock andra bullar när jag särade på benen sist, då jag var det vackraste han skådat.



Skitsnack? Javisst....

2009-03-01 @ 15:07:01
Postat av: Tom Glasbeck

Viktigt att poängtera här, är väl att denna videon Billy.. har du inte lagt upp med en ironisk- eller humoristisk underton. Utan för att du de facto tycker om den. Jag tycker det är stort av dig att sticka ut hakan på detta vis... särskilt en söndag.

2009-03-01 @ 18:21:37
Postat av: Billy

Min Gode Tom, helt korrekt, du känner mig väl.

2009-03-01 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0