Snart 700 vänner

Nu har jag snart 700 vänner på Facebook, det känns bra, jag gillar att ha många vänner, ytliga säger ni då! Du pratar inte med alla! Nej, klart fan jag inte gör det, de hinner man ju inte med, dock tycker jag de e lite skoj att titta vad folk i min omgivning har för sig, kalla de stalking eller vad ni vill, de e ju trots allt valet att gå med i FB och att exponera sig, klart folk kollar! Läste i ngn undersökning för länge sedan att om man hade över 700 vänner på FB då var man inte normal, jag frågar mig själv: Känner jag ngn som jag anser är normal, dvs en person utan några avvarter, nej det gör jag faktiskt inte och då har jag ju nästan 700 exempel att titta på. Oavsett hur normala människor verkar så finns det alltid ngt litet som gör de lite onormala. Det är det som är de intressanta med beteendets mångfald.

Fan detta måste vara ett av mina bögigaste inlägg.

//BB

Kommentarer
Postat av: divine

word niggah

2009-03-10 @ 02:12:29
Postat av: Billy

Peace

2009-03-10 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0