Roasting med Anna Book

Då ligger man hemma framför teven en fredag, det har nog inte hänt sedan Anna Book sjöng ABC. Såg föresten precis henne bli rostad, eller roasted som det heter på engelska. Vet att Schulmangrabbarna gillar detta påfundet som kommer från USA, men helt ärligt tyckte jag bara det lät totalt patetsiskt när deltagarna stod och drog dåliga skämt om varandra. Det hela är en ännu sämre kopia av "your mama" som går på MTV. När amerikanska ghettokids står o dissar varandra kan de låta ok, IBLAND, men på svenska är det bara ledsamt. Stäng ner den skiten SVT.

Nu är de Singing Bee på TV3, jävla skitprogram de med, man verkar ju inte ha missat ngt alls på att vara ute o kröka varje fredag under hela mitt liv sedan jag fyllde 18 år. Känns som om Singing Bee är ett "sponsorprogram", i klass med Semestersvenskar, dvs program där en leverantör av ngt pröjsar hela produktionen i utbyte mot att man smyger in deras produkt/service i hela inslagen. Så att man inte ska tro att det är reklam. Va heter nu den typ av reklam?

Nu ska jag glo vidare. peace

Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: Huzmuzen

Har du slagit dig? Hemma och kollar på tv en fredag, börjar åldern göra sitt eller?

2009-03-27 @ 22:47:17
Postat av: div

det var som fan. Cashen dom tas sägs det?



2009-03-28 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0