Big Brother när det är som bäst

Fråga mig inte varför jag sökte på "big brother" på tuben, och varför jag snöade in mig på säsong 2006. Verkar som om jag missat detta helt, antagligen är det för att jag inte var i Sverige den våren de sändes. Iaf så har de med en sjukt omogen, tight och man får väl även tillägga ganska slynig svensk blondin, som vanligt. Hon tar upp extremt med plats och verkar bråka med precis alla, denna säsongen gjordes tillsammans med norrmännen, klippet nedan är det den 17e Maj, skrattade mig till sömns, förnedringsteve när det är som bäst:

Big Brother 2006 - Jessica och Linn bråkar

Bör även tillägga att denna tjejen i ett annat klipp (måste logga in för att de ska fungera) ligger ganska friskt samt utövar lite BJ, slutligen vann hon hela skiten och köpte silikonbröst för pengarna och vek ut sig. Detta hade hon redan planerat.... Nice :)

Mvh
Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: Mr Nice

Hur utövar man BJ? Är det en sport?

2009-03-10 @ 12:50:03
Postat av: MacA

Bör även tilläggas att hon nu är mamma. Vissa går det fort för.

2009-03-10 @ 15:19:17
Postat av: Billy

blåsjobb, exempelvis ballonger till barnkalas. aka Fluffer.

2009-03-10 @ 18:51:41
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/
Postat av: Lotten

Vad e det för speciellt med BJ?

2009-03-10 @ 21:55:31
Postat av: Bambi

jaha,,, du tar ju bara upp att hon utförde BJ men ingenting om personen som fick den,,,skulle han vara bättre eller sämre på något sätt?



2009-03-10 @ 22:00:40
URL: http://noorbambi.blogg.se/
Postat av: Billy

Gillar din eftertanke åt genusperspektivet, alltid gött att få sig en BJ, på teve framstår han som lite herre på täppan och hon som lössläppt, varför samhället uppfattar det så har vi ju århundrades historia bakom ...



Precis som Lotten även säger, va fan en BJ idag verkar ju inte vara ngt alls, alla har blivit alldeles på tok för porr-influerade. Tråkigt men sant.

2009-03-11 @ 00:29:37
Postat av: Lotten

om man då inte ska ska var porr-influerad ska tjejen ligga o titta i taket då el?

2009-03-11 @ 09:09:18
Postat av: Billy

Jag hade föredragit lite hederliga älskog, som den gamla godingen "Erotik i sommarnatten", det var kärlek det.

2009-03-11 @ 17:03:40
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0