Lillaäxtra och bloggläsare

Funderar mer o mer på dessa välbesökta bloggar, hittade eller snarare blev skickad en blogglänk av en gubbkåt polare, låt oss kalla honom Mr Crown. Det är en 19 årig tjej som dagligen viker ut sig, i trosor, bikini, porriga outfits samt berättar om sitt dagliga liv. Ingen mästerskribent, lite fjortisskrivande, helt normalt för den åldern hon besitter. Först tänkte jag, hur kan hon ha så satans mkt läsare? Sedan tänkte jag lite vidare, varför läser jag den och tittar på bilder och videoklipp? Samt skickar vidare till polare på msn! Jag har redan snuddad på ämnet tidigare om varför snygga tjejer i 18-20 års åldern får så många läsare. För oss killar gäller de att kolla på snygga tjejer, för tjejer gäller de att hitta ngn de vill identifiera sig med. Men ett ytterligare steg som slog mig när jag såg en gammal Slitztidning ligga bredvid var att, de exposidorna på nakenmodeller man får där med lite intervjuer för 50 kr en gång i månaden är ju vad man får här varje dag, GRATIS! Bingo Rimér och company kommer inte behövas i framtiden för att mätta denna efterfrågan, tjejerna kommer göra det själv. En annan lite rolig grej är att denna donna också kommer från Kalmar, samma ställe som dåren BB06 Jessica. Tycker mig även kunna identifiera lite likheter dessa två emellan.
Ärligt talat grabbar, vem är inte avundsjuk på detta geni? Hade kunna tänka mig en grön tatuering på armen i utbyte.

Sov så gott alla trollungar,

Bayou Billy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0