Bastu och SMS-attack

Var o bastade igår, eftersom jag var lite krasslig skippade jag badande i isvak samt tillverkning av snöänglar. Följande gubbar var på plats:

NJ - Värd för hela tillställningen.
DS - Dansade helnaken, var nog fullast.
AXE - Somnade under tiden nakendansen utfördes
MB - Diskuterade friskt våra gemensamma intressen, Italia 90 samt Margaret Thatchers avgång i November 1990.
BS - Stekte en hel del, gott!
C-FA - Hade snärtbattle med mig i en timme, han har stora bölder på sin höft idag, nice.
PR - Berättade för mig om hur man bäst optimerar deg.

Samtalsämne vid middagsbordet var i mångt om mycket tighta tjejer, pengar och hur goda kotletter BS hade lagat. Han berättade att han hade valt mellan BS-båtar eller kotletter, NJ hade personligen requestat kotletterna så så fick de bli. Efter middag, 3 timmars bastande och 1 timmes snärtbattle med C-FA blev de bingen. Då gjorde jag en rejäl sms-attack:

02.23 - Vadå? Pengar, jag gillar gröna sedlar. (Tjejkompis)
02.41 - Om man hade ett företag som gick plus... (Tjejkompis)
02.43 - Hur länge undrar Dennis Krona (Tjejkompis)
02.44 - N----r (Polare)
02.45 - Bög (Polare)
02.45 - Va fan kom igen nu (Tjej i tel.boken troligen från Sollentuna)
02.46 - Är nr 046 (Tjej i tel. boken troligen från Lund)
02.47 - Hoppas på det bästa (Tjejkompis kontakt för evenemang)
02.48 - Hälsa Sofia (Polare)
02.48 - Vi undrar var e du (Tjej)
02.49 - Varför (Tjej från Island)
02.50 - E allt chill (Tjej i tel.boken troligen från Skåne)
02.51 - Jag kommer hem imorgon (Tjejkompis)
02.52 - Chilla (Tjejkompis)
02.52 - Chilla (Tjejkompis)
02.57 - Inte ok, hör av mig imorgon ... Ihåll koll på allt nu (Tjejkompis)
02.58 - De är stenkastare (Polare)
02.59 - Skurkar ute hos en polare ... ;-) (Tjejkompis)
03.02 - Bla bla bla (Tjejkompis)

19 sms på typ 40 min, rätt bra jobbat om jag själv får erkänna, är mest nöjd med de första, skön formulering. Om de är ngn som känner sig träffad får ni gärna hojta till. Ska försöka summera hit-rate och svarsfrekvens framöver, nu ska jag laga mat eller dylikt.

Mvh
Bayou Billy

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ganska trevlig sammanfattning!



Kanske du kunde nämnt isvaken och snöänglarna med...



2009-03-14 @ 17:56:54
Postat av: Huzmuzen

Tur för dig att jag som kör på en vit månad hade lagt mobilen i ett annat rum!



Såg messet i morse och tänkte att du måste varit fullare än fullast, men jag borde väl ha anat att det osade ugglor i mossen!



Tackar för utnämningen som din tjejkompis btw, känner mig hedrad!

2009-03-14 @ 18:31:39
URL: http://huzmuz.blogg.se/
Postat av: Billy

Okänd: Jag nämner det inledningsvis!



Huzmuz: Ja jag vet, du borde göra det ;)

2009-03-14 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0