Vimmelbilder

Hummus hamnade på vimmelbilderna igår! Grattis! Lite bitter är jag för att inte jag fick vara med, jag gillar att synas, men varför? har jag inte tillräckligt stekig attidtyd? Är jag för ful? Haha, nej nej, måste boosta mitt ego, tittar man runt på vimmelbilderna i sthlm är 95% på tjejer, 4% på tjejer och en kille, samt 1% på killar, dessa killar är polare med antingen fotografen alternativt nattklubbschefen. Varför är det på detta viset? Varför visas bara massa tjejer upp? Allt handlar om cash-flow, klubbarna vill dra till sig de som spenderar mest pengar, och detta är INTE tjejer, killarna med dyra vanor är de som lägger en 10 k utan att bry sig. För att attrahera dessa måste man marknadsföra sig på rätt sätt, detta genom att bara visa upp massa snygga brudar på sitt ställe, aka gold-diggers och drink-luder. Hummus är dock ett undantag ;)

Fan, får bli champagne-galopp på Rose ikväll vid 01-snåret, då kanske man fastnar på ngn bild, de e ju mkt viktigare än att ligga. Ligga e sjukt 2008.

//BB

Kommentarer
Postat av: Bambi

Näää inte är ligga 2008? Eller gubben var det så länge sen för din del?

2009-03-07 @ 19:04:03
URL: http://noorbambi.blogg.se/
Postat av: Snoppängeln

Karln e ju fan oskuld.....efter att jag fyllt han me pommes så kom erkännandet....

2009-03-07 @ 19:34:20
Postat av: Huzmuzen

En tackar för komplimangen för jag antar att du endast tog tillbaka att jag skulle vara ett drinkluder eller en golddigger;)



Btw, trodde att vi kom fram till att ligga va så 97!

2009-03-07 @ 21:45:30
URL: http://huzmuz.blogg.se/
Postat av: Billy

Precis Hummus, oskuld är helt korrekt fastställt, väntar på den rätta.

2009-03-08 @ 23:13:35
URL: http://brodernabrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0